Unicode
ကမ္ဘာမှာရောင်းအားအကောင်းဆုံးနဲ့မြန်မာမှာလူကြိုက်အများဆုံး Honda Fit အကြောင်းသိကောင်းစရာ
Honda Fit ဟာ လက်ရှိရန်ကုန်မြို့မှာသာမက မြန်မာပြည်အနှံ့ နေရာတော်တော်များများမှာ တွေ့နေရတဲ့ ကားတစ်စီးဖြစ်ပါတယ် ဒီဇိုင်းပုံစံလှပသေသပ်ခြင်း၊ ဆီစားသက်သာခြင်း၊ အသံ စနစ်ကောင်းမွန်ခြင်းနဲ့ အခြားသော အားသာချက်တွေကြောင့် လူကြိုက်များနေရခြင်းလည်း ဖြစ်ပါတယ်။
Honda Fit ကို Honda Jazz လို့လည်း ခေါ်ပါသေးတယ် ၊ကျစ်လျစ်တဲ့ပုံစံတည်ဆောက်ထားပြီး ဂျပန်နိုင်ငံ၊ ဟွန်ဒါ ကားထုတ်လုပ်ရေးမှ ထုတ်လုပ်လိုက်တဲ့ ‘Subcompact’ ကားတစ်စီးပါ။
ဒါပေမဲ့ သူ့ရဲ့အတွင်းခန်းကတော့ တော်ရုံ Wagon ကားထက်တောင်ကျယ်ပြီး / နောက်ခန်း ပစ္စည်းတင်တဲ့နေရာကလည်း အိတ်ကြီးကြီး ၆ အိတ်လောက်ထိ တင်လို့ပါသေးတယ်
၂၀၀၁ ခုနှစ်၊ ဇွန်လက စတင်မိတ်ဆက်ခဲ့တဲ့ ကားဖြစ်ပြီး အခုတော့ ဒုတိယမျိုးဆက်ထိ ရောက်သွားပါပြီ။ ဂျပန်၊ တရုတ်နဲ့ အမေရိက မှာတော့ အဆိုပါကားကို ‘Honda Fit’ လို့ခေါ်ကြပြီး ဥရောပ၊ အရှေ့အလယ်ပိုင်းဒေသ၊ အာဖရိက၊ သြစတြေးလျနဲ့ အာရှတိုက်နေရာ တော်တော်များများမှာ “Honda Jazz” လို့ ခေါ်ကြပါတယ်။
တံခါး ငါးပေါက်ပါတဲ့ 5-door Style ဖြစ်ပြီး အင်ဂျင်က ရှေ့မှာတပ်ဆင်ထားတာ ဖြစ်ပါတယ်။ ပေါ်ကာစ ၂၀၀၁ ခုနှစ်မှာတည်းက လူကြိုက်များ၊ အရောင်းသွက်ခဲ့တဲ့ ကားဖြစ်ပြီး ၂၀၀၇ ခုနှစ်မှာတော့ ပုံစံအနည်းငယ်ပြောင်းထားတဲ့ ဒုတိယမျိုးဆက်ကို ဆက်လက်ထုတ်လုပ်ခဲ့ပါတယ်။ မော်ဒယ်နှစ်မျိုးလုံးမှာ ဂီယာငါးချက်ပါတဲ့ Auto/Manual စနစ်တွေ ရွေးချယ်နိုင်သလို အင်ဂျင်ဆီစားနှုန်းကလည်း 1.2L, 1.3L, 1.5L စသဖြင့် အသီးသီး ရှိပါတယ်(အဓိက မြန်မာပြည်မှာတော့ ဂျပန်က သွင်းတာပဲများတဲ့ အတွက် 1.3 နဲ့ 1.5 ပဲပြောပါမယ်)။ ကားတစ်စီးလုံးရဲ့ အလေးချိန်ဟာဆိုရင်လည်း ပေါင်နှစ်ထောင်ကျော်ခန့် (ကီလိုဂရမ် ၁၀၀၀ ကျော်)သာ ရှိပါတယ်။
Honda Fit, Honda Jazz အတူတူပဲ ဖြစ်ပေမယ့် မြန်မာပြည်မှာတော့ ဂျပန်မှာခေါ်တဲ့အတိုင်း ‘Honda Fit’ လို့ပဲ ခေါ်ကြပါတယ်။ ရန်ကုန်မြို့တွင်းလမ်းတွေမှာနဲ့ နယ်တွေမှာပါ အဆိုပါကားကို တော်တော်အသုံးများကြတာ တွေ့ရပါတယ်
လက်ရှိမြန်မာပြည် ဈေးကွက်မှာတော့ First-generation ရော၊ Second-generation ရော Third generation ရောသုံးမျိုးစလုံး ရှိနေပါတယ်။
၂၀၀၁ ဇွန်မှာ စတင် ထုတ်လုပ်ခဲ့ပြီး အခုအခါမှာတော့ တတိယမျိုးဆက်အဖြစ် တောင်မှထုတ်လုပ်နေပါတယ်။ နိုင်ငံ ၈ နိုင်ငံက စက်ရုံ ၁၀ ရုံကနေ ထုတ်လုပ်ပြီး တစ်ကမ္ဘာလုံးမှာ ရောင်းချနေတာဖြစ်ပါတယ်။
၂၀၁၂ ဇွန်လအထိ ၁၁ နှစ်အတွင်း အစီးရေ ၄ သန်း ဝန်းကျင် ရောင်းချပြီး ဖြစ်ပါတယ်။
Hybrid အမျိုးအစား ဆီစွမ်းအင်နဲ့လျှပ်စစ်မော်တာ ဖြင့် မောင်းနိုင်သည့် အမျိုးအစားများကို ၂၀၁၀ အောက်တိုဘာတွင် ဂျပန်နိုင်ငံ၊ ၂၀၁၁ အစောပိုင်းတွင် ဥရောပ၌ စတင်ရောင်းချခဲ့ပါတယ်။
လျှပ်စစ်သီးသန့် ဖြင့်သာ မောင်နှင်နိုင်သည့် အမျိုးအစားဖြစ်တဲ့ FIT EV ကိုတော့ ၂၀၁၂ ဇွန်လိုင်တွင် အမေရိကန်မှာ စတင်ရောင်းချခဲ့ပါတယ်။
Fit Shuttle ဆိုတဲ့ အမျိုးအစားလည်း ထုတ်လုပ်ပါသေးတယ် သူကတော့ station wagon ဆန်ဆန် ကားကြီးသွားပါ ပြီ နောက်ခန်းလည်း အကျယ် ကြီးဖြစ်သွားပါတယ် (ဈေးလည်းပိုတယ်ပေါ့နော်)
မြန်မာပြည်မှာတော့ Honda Fit ကို ရွေးချယ်စရာ (၃)မျိုး ထိရှိပါသေးတယ်။
First Generation GD1/GD2/GD3/GD4/GD5
Second Generation GE6/GE7/GE8/GE9/GP1
Third Generation GK3/GK4/GK5/GK6
မှတ်ချက်အနေနဲ့ကတော့ မြန်မာပြည်မှာ GD1 / GD3 / GE6 / GE7 / GE8 / GP1 ၊GK3 အမျိုးအစားတွေသာအများအားဖြင့်တွေ့ရနိုင်ပါတယ်။
GD1 မှာတော့ grade 2 မျိုးသာ တွေ့ရပါတယ်
G နဲ့ L ပါ L grade ရဲ့ ထင်ရှားတဲ့ ကွဲပြားမှုက Aircon digital ဖြစ်မယ် Driver လက်တင်ပါမယ်
လက်ကိုင်ကွင်း ၄ ကွင်း ပါမယ် ဒါတွေက G grade မှာလုံးဝ မပါဝင်ပါဘူး ။
GE6 အကို အကြမ်းအားဖြင့် Modification / Grade ခွဲချင်တယ်ဆို G, G F package, L package ဆိုပြီး (၃)မျိုးခွဲခြားလို့ ရပါတယ်။
ရိုးရိုး G ဆိုရင် မှန်ကာလာ မပါဘူး၊ side mirror ဘေးမှန်မှာ မီးတန်းမပါသလို မှန်ချိုး၊ မှန်ခေါက် မရပါဘူး။
G F package ဆိုရင် G မှာ မရတာ၊ မပါတာတွေ ပါလာမယ်၊ ရလာပါမယ်။
L package ဆိုရင်တော့ aircon မှာ digital ဖြစ်သွားပါမယ်။
Smart key (turn start), Original TV & Audio controller / Back cam / Sonar / Fog light စတဲ့ အချက်တွေကတော့ optional တွေမို့ package နဲ့ ခွဲခြားဖို့ ခက်ခဲစေပါတယ်။
ဒါ့အပြင် G 10th anniversary, Sporty Edition, She S, Smart Edition , RS စတဲ့ အခွဲလေးတွေလည်း အများကြီး ထပ်ရှိသေးပါတယ် အဓိကကွဲပြာတာကတော့ မီးခွက်ပုံစံ , အရောင် code နဲ့ skirt ရယ် အင်ဂျင်မှာ တပ်ဆင်တဲ့ ပစ္စည်းအမျိုးအစားလေးတွေသာ ကွာပါတယ် ။
Second Generation GP1 မှာ နောက်ထပ် ထူးခြားတာ တစ်ခုက ၂၀၁၀ ခုနှစ် ၁၀လပိုင်း နောက်ပိုင်းထုတ်တဲ့ ကားတွေဆို ရှေ့ဘန်ဘာနဲ့ အနောက်မီးခွက်ပုံစံ ကွဲပြားသွားပါတယ်( တချို့ hybrid မဟုတ်ပဲနဲ့ GE6 chassis နဲ့ ဘန်ဘာပြောင်းတာလည်းရှိပါတယ်)။
အမျိုးအစား လိုက် အင်ဂျင်ပါဝါတွေကတော့
GD1 1300cc, FF
GD2 1300cc, 4WD
GD3 1500cc , FF
GD4 1500cc, 4WD
GD5 1200cc, FF ( Europe only -Jazz )
Second generation
GE6 1300cc, FF
GE7 1300cc, 4WD
GE8 1500cc, FF
GE9 1500cc, 4WD
အခုဆို မြန်မာပြည်လမ်းပေါ်မှာ ရောက်လာပြီဖြစ်တဲ့ Third generation fit တွေကတော့
GK3 1300cc, FF
GK4 1300cc, 4WD ( ရှားပါး )
GK5 1500cc, FF
GK6 1500cc, 4WD ( ရှားပါး )
ဂရိတ်ခွဲ အနေနဲ့ကတော့ 13G/ 15X / RS နဲ့ Hybrid. ဆိုပြီး ဂျပန်မှာရောင်းနေပါတယ်
RS က အမြင့်ဆုံး ဂရိတ်ပါ 1.5 အင်ဂျင်နဲ့ပဲလာပါတယ် ။
အင်ဂျင် အမျိုးအစားတွေကတော့
First Generation အတွက်
1.3 = L13A I4 i-DSI ( plug ၈ လုံး )
1.5 = L15A I4 i-DSI
Second Generation အတွက်
1.3 = L13A I4 i-VTEC ( plug ၄ လုံး )
1.5 = L15A I4 i-VTEC
Third Generation အတွက်ကတော့
1.3 = L13B I4 Earth Dreams i-DTEC
1.5 = L15B I4 Earth Dreams i-DTEC
ဆို ပြီးဖြစ်ပါတယ် ။
အခု HONDA Fit 2018 Model အထိကို
လူကြိုက်များ ရောင်းအားကောင်းဆဲဖြစ်ပါတယ်
======
HONDA FIT GK3 အကြောင်း !
HONDA FIT ကားလေးတွေရဲ့ THIRD GENERATION အဖြစ် GK3 . GK4. GK5 . GK6 စီးရီး တွေကို HONDA CO : က 2013 /9 လပိုင်မှာ ဈေးကွက်မှာစတင်ရောင်းချပါသည် ။
☆☆☆ 1300CC မှာ GK3 / 2WD နှင့် GK4 /4WD ကိုထုတ်လုပ်ပါသည်။
CAR GRADE ခွဲ 4 မျိုးရှိပါသည်။
☆☆☆☆☆☆▪▪▪
G GRADE: Economy ဈေးအနိမ့်ဆုံး အသက်သာဆုံးဖြင့် ရောင်းနိုင်အောင် အတွင်းပိုင်း grade တွေလျော့ထားပါသည်။ Base Grade ပါ ။ မှန်ဖြူ ၊ air-con ဂျောက်ဂျက် ၊ remote key ပါ ။ စီယာတိုင်နှင့် ထိုင်ခုံတွေကလည်း ရိုးရှင်းပါတယ်၊ လက်တင်မပါပါ ။
GF grade : မှန်ကာလာ Tinted Glasses ပါ ။ Air-con ခလုတ်တွေက လည်း ဂျောက်ဂျက်ပါ ။ Pust Start ဖြစ်သွားပါပြီ။ လက်တင်ပါလာပြီ။ ရှေ့မီးကြီးတွေက ရိုးရိုးပါ။
GL grade : မှန်ကာလာ ၊ air-con ခလုတ်တွေ Touch Screen ဖြစ်သွားပြီ။ ရှေ့နောက် လက်တင်ပါလာပြီ။ရှေ့မှန်ကြီး မှန်သား Sunshade . ရှေ့မီးကြီးတွေ XENON HEAD LIGHTS ဖြစ်သွားပါသည်။
GS grade : GK3 & GK4 ရဲ့ အမြင့်ဆုံး Grade ပါ ။ GL grade က Function တွေအကုန်ပါပြီး Fog Lights နှင့် Alloy Rims တွေ ပါလာမည်။
☆☆☆☆☆☆☆
စီယာတိုင်ခလုတ်တွေက ပါဝင်သော TV က Internavi Premium Club HDD TV တွေဆိုရင် GL ရော GS ရောပါပါသည်။
☆☆☆☆☆☆▪▪▪▪▪
1500 CC အင်ဂျင်များအတွက် GK5 /2WD နှင့် GK6/4WD ဆိုပြီး ထုတ်လုပ်ပါသည်။
XL grade : GS မှာ ပါသော grade များအပြင် စီယာတိုင်လယ်သာကြိုးချုပ် နှင့် Alloy Rims တွေ ပုံပြောင်းသွားပါသည်။
RS grade : XL grade မှာပါသောစနစ်များ အကုန်ပါပြီး Auto - Manual ဂီယာ 7 ချက် ဖြစ်သွားသည်။
ကားတင်သွင်းမှု မူဝါဒ အရ 1500 CC ကားတင်သွင်းရင် အခွန်ကြီးမြင့်လို့ ကားသွင်းရောင်းသူတွေ မသွင်းကြပါ။
-----------------------------------
Zawgyi
ကမာၻမွာေရာင္းအားအေကာင္းဆုံးနဲ႔ျမန္မာမွာလူႀကိဳက္အမ်ားဆုံး Honda Fit အေၾကာင္းသိေကာင္းစရာ
Honda Fit ဟာ လက္ရွိရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာသာမက ျမန္မာျပည္အႏွံ႔ ေနရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ေတြ႕ေနရတဲ့ ကားတစ္စီးျဖစ္ပါတယ္ ဒီဇိုင္းပုံစံလွပေသသပ္ျခင္း၊ ဆီစားသက္သာျခင္း၊ အသံ စနစ္ေကာင္းမြန္ျခင္းနဲ႔ အျခားေသာ အားသာခ်က္ေတြေၾကာင့္ လူႀကိဳက္မ်ားေနရျခင္းလည္း ျဖစ္ပါတယ္။
Honda Fit ကို Honda Jazz လို႔လည္း ေခၚပါေသးတယ္ ၊က်စ္လ်စ္တဲ့ပုံစံတည္ေဆာက္ထားၿပီး ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ၊ ဟြန္ဒါ ကားထုတ္လုပ္ေရးမွ ထုတ္လုပ္လိုက္တဲ့ ‘Subcompact’ ကားတစ္စီးပါ။
ဒါေပမဲ့ သူ႔ရဲ႕အတြင္းခန္းကေတာ့ ေတာ္႐ုံ Wagon ကားထက္ေတာင္က်ယ္ၿပီး / ေနာက္ခန္း ပစၥည္းတင္တဲ့ေနရာကလည္း အိတ္ႀကီးႀကီး ၆ အိတ္ေလာက္ထိ တင္လို႔ပါေသးတယ္
၂၀၀၁ ခုႏွစ္၊ ဇြန္လက စတင္မိတ္ဆက္ခဲ့တဲ့ ကားျဖစ္ၿပီး အခုေတာ့ ဒုတိယမ်ိဳးဆက္ထိ ေရာက္သြားပါၿပီ။ ဂ်ပန္၊ တ႐ုတ္နဲ႔ အေမရိက မွာေတာ့ အဆိုပါကားကို ‘Honda Fit’ လို႔ေခၚၾကၿပီး ဥေရာပ၊ အေရွ႕အလယ္ပိုင္းေဒသ၊ အာဖရိက၊ ၾသစေၾတးလ်နဲ႔ အာရွတိုက္ေနရာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ “Honda Jazz” လို႔ ေခၚၾကပါတယ္။
တံခါး ငါးေပါက္ပါတဲ့ 5-door Style ျဖစ္ၿပီး အင္ဂ်င္က ေရွ႕မွာတပ္ဆင္ထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေပၚကာစ ၂၀၀၁ ခုႏွစ္မွာတည္းက လူႀကိဳက္မ်ား၊ အေရာင္းသြက္ခဲ့တဲ့ ကားျဖစ္ၿပီး ၂၀၀၇ ခုႏွစ္မွာေတာ့ ပုံစံအနည္းငယ္ေျပာင္းထားတဲ့ ဒုတိယမ်ိဳးဆက္ကို ဆက္လက္ထုတ္လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ေမာ္ဒယ္ႏွစ္မ်ိဳးလုံးမွာ ဂီယာငါးခ်က္ပါတဲ့ Auto/Manual စနစ္ေတြ ေ႐ြးခ်ယ္ႏိုင္သလို အင္ဂ်င္ဆီစားႏႈန္းကလည္း 1.2L, 1.3L, 1.5L စသျဖင့္ အသီးသီး ရွိပါတယ္(အဓိက ျမန္မာျပည္မွာေတာ့ ဂ်ပန္က သြင္းတာပဲမ်ားတဲ့ အတြက္ 1.3 နဲ႔ 1.5 ပဲေျပာပါမယ္)။ ကားတစ္စီးလုံးရဲ႕ အေလးခ်ိန္ဟာဆိုရင္လည္း ေပါင္ႏွစ္ေထာင္ေက်ာ္ခန႔္ (ကီလိုဂရမ္ ၁၀၀၀ ေက်ာ္)သာ ရွိပါတယ္။
Honda Fit, Honda Jazz အတူတူပဲ ျဖစ္ေပမယ့္ ျမန္မာျပည္မွာေတာ့ ဂ်ပန္မွာေခၚတဲ့အတိုင္း ‘Honda Fit’ လို႔ပဲ ေခၚၾကပါတယ္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းလမ္းေတြမွာနဲ႔ နယ္ေတြမွာပါ အဆိုပါကားကို ေတာ္ေတာ္အသုံးမ်ားၾကတာ ေတြ႕ရပါတယ္
လက္ရွိျမန္မာျပည္ ေဈးကြက္မွာေတာ့ First-generation ေရာ၊ Second-generation ေရာ Third generation ေရာသုံးမ်ိဳးစလုံး ရွိေနပါတယ္။
၂၀၀၁ ဇြန္မွာ စတင္ ထုတ္လုပ္ခဲ့ၿပီး အခုအခါမွာေတာ့ တတိယမ်ိဳးဆက္အျဖစ္ ေတာင္မွထုတ္လုပ္ေနပါတယ္။ ႏိုင္ငံ ၈ ႏိုင္ငံက စက္႐ုံ ၁၀ ႐ုံကေန ထုတ္လုပ္ၿပီး တစ္ကမာၻလုံးမွာ ေရာင္းခ်ေနတာျဖစ္ပါတယ္။
၂၀၁၂ ဇြန္လအထိ ၁၁ ႏွစ္အတြင္း အစီးေရ ၄ သန္း ဝန္းက်င္ ေရာင္းခ်ၿပီး ျဖစ္ပါတယ္။
Hybrid အမ်ိဳးအစား ဆီစြမ္းအင္နဲ႔လွ်ပ္စစ္ေမာ္တာ ျဖင့္ ေမာင္းႏိုင္သည့္ အမ်ိဳးအစားမ်ားကို ၂၀၁၀ ေအာက္တိုဘာတြင္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ၊ ၂၀၁၁ အေစာပိုင္းတြင္ ဥေရာပ၌ စတင္ေရာင္းခ်ခဲ့ပါတယ္။
လွ်ပ္စစ္သီးသန႔္ ျဖင့္သာ ေမာင္ႏွင္ႏိုင္သည့္ အမ်ိဳးအစားျဖစ္တဲ့ FIT EV ကိုေတာ့ ၂၀၁၂ ဇြန္လိုင္တြင္ အေမရိကန္မွာ စတင္ေရာင္းခ်ခဲ့ပါတယ္။
Fit Shuttle ဆိုတဲ့ အမ်ိဳးအစားလည္း ထုတ္လုပ္ပါေသးတယ္ သူကေတာ့ station wagon ဆန္ဆန္ ကားႀကီးသြားပါ ၿပီ ေနာက္ခန္းလည္း အက်ယ္ ႀကီးျဖစ္သြားပါတယ္ (ေဈးလည္းပိုတယ္ေပါ့ေနာ္)
ျမန္မာျပည္မွာေတာ့ Honda Fit ကို ေ႐ြးခ်ယ္စရာ (၃)မ်ိဳး ထိရွိပါေသးတယ္။
First Generation GD1/GD2/GD3/GD4/GD5
Second Generation GE6/GE7/GE8/GE9/GP1
Third Generation GK3/GK4/GK5/GK6
မွတ္ခ်က္အေနနဲ႔ကေတာ့ ျမန္မာျပည္မွာ GD1 / GD3 / GE6 / GE7 / GE8 / GP1 ၊GK3 အမ်ိဳးအစားေတြသာအမ်ားအားျဖင့္ေတြ႕ရႏိုင္ပါတယ္။
GD1 မွာေတာ့ grade 2 မ်ိဳးသာ ေတြ႕ရပါတယ္
G နဲ႔ L ပါ L grade ရဲ႕ ထင္ရွားတဲ့ ကြဲျပားမႈက Aircon digital ျဖစ္မယ္ Driver လက္တင္ပါမယ္
လက္ကိုင္ကြင္း ၄ ကြင္း ပါမယ္ ဒါေတြက G grade မွာလုံးဝ မပါဝင္ပါဘူး ။
GE6 အကို အၾကမ္းအားျဖင့္ Modification / Grade ခြဲခ်င္တယ္ဆို G, G F package, L package ဆိုၿပီး (၃)မ်ိဳးခြဲျခားလို႔ ရပါတယ္။
႐ိုး႐ိုး G ဆိုရင္ မွန္ကာလာ မပါဘူး၊ side mirror ေဘးမွန္မွာ မီးတန္းမပါသလို မွန္ခ်ိဳး၊ မွန္ေခါက္ မရပါဘူး။
G F package ဆိုရင္ G မွာ မရတာ၊ မပါတာေတြ ပါလာမယ္၊ ရလာပါမယ္။
L package ဆိုရင္ေတာ့ aircon မွာ digital ျဖစ္သြားပါမယ္။
Smart key (turn start), Original TV & Audio controller / Back cam / Sonar / Fog light စတဲ့ အခ်က္ေတြကေတာ့ optional ေတြမို႔ package နဲ႔ ခြဲျခားဖို႔ ခက္ခဲေစပါတယ္။
ဒါ့အျပင္ G 10th anniversary, Sporty Edition, She S, Smart Edition , RS စတဲ့ အခြဲေလးေတြလည္း အမ်ားႀကီး ထပ္ရွိေသးပါတယ္ အဓိကကြဲျပာတာကေတာ့ မီးခြက္ပုံစံ , အေရာင္ code နဲ႔ skirt ရယ္ အင္ဂ်င္မွာ တပ္ဆင္တဲ့ ပစၥည္းအမ်ိဳးအစားေလးေတြသာ ကြာပါတယ္ ။
Second Generation GP1 မွာ ေနာက္ထပ္ ထူးျခားတာ တစ္ခုက ၂၀၁၀ ခုႏွစ္ ၁၀လပိုင္း ေနာက္ပိုင္းထုတ္တဲ့ ကားေတြဆို ေရွ႕ဘန္ဘာနဲ႔ အေနာက္မီးခြက္ပုံစံ ကြဲျပားသြားပါတယ္( တခ်ိဳ႕ hybrid မဟုတ္ပဲနဲ႔ GE6 chassis နဲ႔ ဘန္ဘာေျပာင္းတာလည္းရွိပါတယ္)။
အမ်ိဳးအစား လိုက္ အင္ဂ်င္ပါဝါေတြကေတာ့
GD1 1300cc, FF
GD2 1300cc, 4WD
GD3 1500cc , FF
GD4 1500cc, 4WD
GD5 1200cc, FF ( Europe only -Jazz )
Second generation
GE6 1300cc, FF
GE7 1300cc, 4WD
GE8 1500cc, FF
GE9 1500cc, 4WD
အခုဆို ျမန္မာျပည္လမ္းေပၚမွာ ေရာက္လာၿပီျဖစ္တဲ့ Third generation fit ေတြကေတာ့
GK3 1300cc, FF
GK4 1300cc, 4WD ( ရွားပါး )
GK5 1500cc, FF
GK6 1500cc, 4WD ( ရွားပါး )
ဂရိတ္ခြဲ အေနနဲ႔ကေတာ့ 13G/ 15X / RS နဲ႔ Hybrid. ဆိုၿပီး ဂ်ပန္မွာေရာင္းေနပါတယ္
RS က အျမင့္ဆုံး ဂရိတ္ပါ 1.5 အင္ဂ်င္နဲ႔ပဲလာပါတယ္ ။
အင္ဂ်င္ အမ်ိဳးအစားေတြကေတာ့
First Generation အတြက္
1.3 = L13A I4 i-DSI ( plug ၈ လုံး )
1.5 = L15A I4 i-DSI
Second Generation အတြက္
1.3 = L13A I4 i-VTEC ( plug ၄ လုံး )
1.5 = L15A I4 i-VTEC
Third Generation အတြက္ကေတာ့
1.3 = L13B I4 Earth Dreams i-DTEC
1.5 = L15B I4 Earth Dreams i-DTEC
ဆို ၿပီးျဖစ္ပါတယ္ ။
အခု HONDA Fit 2018 Model အထိကို
လူႀကိဳက္မ်ား ေရာင္းအားေကာင္းဆဲျဖစ္ပါတယ္
======
HONDA FIT GK3 အေၾကာင္း !
HONDA FIT ကားေလးေတြရဲ႕ THIRD GENERATION အျဖစ္ GK3 . GK4. GK5 . GK6 စီးရီး ေတြကို HONDA CO : က 2013 /9 လပိုင္မွာ ေဈးကြက္မွာစတင္ေရာင္းခ်ပါသည္ ။
☆☆☆ 1300CC မွာ GK3 / 2WD ႏွင့္ GK4 /4WD ကိုထုတ္လုပ္ပါသည္။
CAR GRADE ခြဲ 4 မ်ိဳးရွိပါသည္။
☆☆☆☆☆☆▪▪▪
G GRADE: Economy ေဈးအနိမ့္ဆုံး အသက္သာဆုံးျဖင့္ ေရာင္းႏိုင္ေအာင္ အတြင္းပိုင္း grade ေတြေလ်ာ့ထားပါသည္။ Base Grade ပါ ။ မွန္ျဖဴ ၊ aircon ေဂ်ာက္ဂ်က္ ၊ remote key ပါ ။ စီယာတိုင္ႏွင့္ ထိုင္ခုံေတြကလည္း ႐ိုးရွင္းပါတယ္၊ လက္တင္မပါပါ ။
GF grade : မွန္ကာလာ Tinted Glasses ပါ ။ Aircon ခလုတ္ေတြက လည္း ေဂ်ာက္ဂ်က္ပါ ။ Pust Start ျဖစ္သြားပါၿပီ။ လက္တင္ပါလာၿပီ။ ေရွ႕မီးႀကီးေတြက ႐ိုး႐ိုးပါ။
GL grade : မွန္ကာလာ ၊ aircon ခလုတ္ေတြ Touch Screen ျဖစ္သြားၿပီ။ ေရွ႕ေနာက္ လက္တင္ပါလာၿပီ။ေရွ႕မွန္ႀကီး မွန္သား Sunshade . ေရွ႕မီးႀကီးေတြ XENON HEAD LIGHTS ျဖစ္သြားပါသည္။
GS grade : GK3 & GK4 ရဲ႕ အျမင့္ဆုံး Grade ပါ ။ GL grade က Function ေတြအကုန္ပါၿပီး Fog Lights ႏွင့္ Alloy Rims ေတြ ပါလာမည္။
☆☆☆☆☆☆☆
စီယာတိုင္ခလုတ္ေတြက ပါဝင္ေသာ TV က Internavi Premium Club HDD TV ေတြဆိုရင္ GL ေရာ GS ေရာပါပါသည္။
☆☆☆☆☆☆▪▪▪▪▪
1500 CC အင္ဂ်င္မ်ားအတြက္ GK5 /2WD ႏွင့္ GK6/4WD ဆိုၿပီး ထုတ္လုပ္ပါသည္။
XL grade : GS မွာ ပါေသာ grade မ်ားအျပင္ စီယာတိုင္လယ္သာႀကိဳးခ်ဳပ္ ႏွင့္ Alloy Rims ေတြ ပုံေျပာင္းသြားပါသည္။
RS grade : XL grade မွာပါေသာစနစ္မ်ား အကုန္ပါၿပီး Auto - Manual ဂီယာ 7 ခ်က္ ျဖစ္သြားသည္။
ကားတင္သြင္းမႈ မူဝါဒ အရ 1500 CC ကားတင္သြင္းရင္ အခြန္ႀကီးျမင့္လို႔ ကားသြင္းေရာင္းသူေတြ မသြင္းၾကပါ။
0 Comments